icon
  • 💐Mors Dag | SPAR 15KR OVER 269Kr| SPAR 30KR OVER 369Kr

  • Spar op til 60 kr på hele kollektionen

Returnering og tilbagebetaling

Hvad sker der, hvis de(n) vare(r), jeg har modtaget, er defekt/forkert/beskadiget?
Vær venlig kontakt os inden for 7 dage efter modtagelsen af din ordre, hvis du har modtaget varer, der er forkerte, mangler og/eller er defekte. Medtag venligst dit ordrenummer, fotografier af varen/varerne og alle relaterede referencer ved modtagelse af din pakke. Vi vil gøre vores bedste for at løse din sag så hurtigt som muligt.

Hvordan returnerer jeg en vare?
Se vores returpolitik for en liste over endelige udsalgsvarer. Hvis du ikke er tilfreds med dit køb og ønsker at returnere en vare, skal du kontakte os inden for 14 dage efter modtagelsen af din ordre. Oplys venligst dit ordrenummer samt årsagen til din returnering. Vores kundeserviceteam vil gennemgå returanmodningen og sende yderligere instruktioner, hvis returneringen er godkendt.

Hvor lang er returprocessen?
Det kan tage op til 14 hverdage at behandle returneringer fra den dag, vi modtager din returnering. Vi sender en e-mail til dig for at bekræfte, når din returnering er blevet behandlet.

Hvordan kander jeg status for tibagebetaling?
1. Når din returnering er modtaget og inspiceret, sender vi dig en e-mail med en kvittering for modtagelse af din godkendelse. Hvis du bliver godkendt, vil din tilbagebetaling blive behandlet.
2. Normalt vil tilbagebetalingen tage ca. 7-15 arbejdsdage, afhængigt af bankens behandlingstid.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har fået min refusion i tide?
1. Tjek din bankkonto og kontakt din bank først. Det tager ofte nogel gange, før tilbagebetalingen er bogført.
2. Hvis du har gjort alt dette og stadig ikke har modtaget din refusion, bedes du kontakte os