icon
  • 🐇Få 5% rabat over 299 Kr | Få 8% rabat over 399 Kr | Få 12% rabat over 519 Kr 🐣

  • Customer@hjemplus.dk

Returnering og tilbagebetaling

Hvad sker der, hvis de(n) vare(r), jeg har modtaget, er defekt/forkert/beskadiget?
Vær venlig kontakt os inden for 7 dage efter modtagelsen af din ordre, hvis du har modtaget varer, der er forkerte, mangler og/eller er defekte. Medtag venligst dit ordrenummer, fotografier af varen/varerne og alle relaterede referencer ved modtagelse af din pakke. Vi vil gøre vores bedste for at løse din sag så hurtigt som muligt.

Hvordan returnerer jeg en vare?
Se vores returpolitik for en liste over endelige udsalgsvarer. Hvis du ikke er tilfreds med dit køb og ønsker at returnere en vare, skal du kontakte os inden for 30 dage efter modtagelsen af din ordre. Oplys venligst dit ordrenummer samt årsagen til din returnering. Vores kundeserviceteam vil gennemgå returanmodningen og sende yderligere instruktioner, hvis returneringen er godkendt.

Hvor lang er returprocessen?
Det kan tage op til 14 hverdage at behandle returneringer fra den dag, vi modtager din returnering. Vi sender en e-mail til dig for at bekræfte, når din returnering er blevet behandlet.

Hvordan kander jeg status for tibagebetaling?
1. Når din returnering er modtaget og inspiceret, sender vi dig en e-mail med en kvittering for modtagelse af din godkendelse. Hvis du bliver godkendt, vil din tilbagebetaling blive behandlet.
2. Normalt vil tilbagebetalingen tage ca. 7-15 arbejdsdage, afhængigt af bankens behandlingstid.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har fået min refusion i tide?
1. Tjek din bankkonto og kontakt din bank først. Det tager ofte nogel gange, før tilbagebetalingen er bogført.
2. Hvis du har gjort alt dette og stadig ikke har modtaget din refusion, bedes du kontakte os

Note:
1. Hvis produktet er defekt eller beskadiget, når det ankommer, påtager vi os det fulde ansvar og yder gratis reparation, ombytning eller tilbagebetaling, og forretningen skal bære forsendelsesomkostningerne ved returnering af det defekte produkt.
Hvis der ikke er noget kvalitetsproblem med produktet, afholdes returforsendelsesomkostningerne af forbrugeren. (Bemærk venligst, at gebyrer for hurtig levering ikke refunderes)
2. Når du ønsker at returnere produktet, kan du kontakte vores servicemail for at få en returlabel og instruktioner
3. Hvis produktet er beskadiget under returtransporten, kan vi opkræve 30-70% af gebyret afhængig af graden af ​​skade"

 

Hvis returneringen er forårsaget af forbrugeren, skal forbrugeren være ansvarlig for forsendelsesgebyret. Det specifikke gebyr bør være baseret på det ekspresfirma, du vælger.
Hvis de modtagne varer på grund af vores årsager er beskadigede eller ikke korrekte, og forbrugeren er ikke forpligtet til at bære forsendelsesgebyret af denne grund.