icon
  • ⛷️Vinterudsalg | OP TIL 50% rabat

FAQs-old

Skal jeg have en konto for at bestille?

Nej, du kan også bestille som gæst. Men der er nogle fordele, hvis du har en konto hos os:

  • Hurtig checkout-proces
  • Du kan nemt se din ordrestatus og ordrehistorik
  • Modtag opdateringer med oplysninger om vores nye udgivelser og særlige kampagner

Hvad hvis jeg har glemt min adgangskode?

På loginsiden skal du klikke på "Mistet adgangskode?", hvorefter du bliver omdirigeret til en side, hvor du kan oprette en ny adgangskode.

Hvad hvis jeg har skrevet den forkerte e-mailadresse?

Kontakt os venligst, så vi kan ændre din e-mailadresse. Vi kan ændre din e-mailadresse, dit navn og din adresse, men vi kan ikke ændre din ordre. Så udfyld venligst din adresse i alle detaljer, ellers vil den pakke, vi sender til dig, blive returneret til os, eller vi vil bare ignorere din anmodning for at spare alle for besværet. 

Er der nogen valutakurser?

Alle vores transaktioner er baseret på amerikanske dollars. Hvis dit kreditkort er baseret på en anden valuta, vil din ordresummen blive beregnet i overensstemmelse med den daglige valutakurs på den dato, hvor dit kortudstedende firma behandler transaktionen.

Hvilke betalingsmetoder accepterer du?

Vi accepterer alle større kreditkort (VISA, Mastercard, AMEX) og PayPal-betalinger. Vi accepterer ikke personlige checks, postanvisninger, direkte bankoverførsler, betaling med betalingskort eller kontanter ved levering.

Hvor sikker er min online bestilling?

Når du køber online med dit kreditkort, indtastes alle dine oplysninger på en SSL-sikker webside. Dine oplysninger er derefter SSL-krypteret og sendes direkte til vores kreditkortudbyders netværk, hvor dit kort og din transaktion godkendes og godkendes. Dine kreditkortoplysninger gemmes ikke på vores servere.

Hvordan ændrer eller annullerer jeg min ordre?

Vi forbeholder os retten til når som helst efter modtagelse af ordren at acceptere eller afvise ordren eller en del af den efter vores eget skøn, selv efter at kunden har modtaget en ordrebekræftelse eller efter at kreditkortet er blevet godkendt. Hvis kreditkortet allerede er blevet godkendt til købet, og ordren annulleres, vil vi udstede en kredit til den oprindelige betalingsmetode.

Enhver annullering, der foretages, efter at en ordre er blevet afgivet, vil blive pålagt et annulleringsgebyr på 0,5 USD, uanset hvornår ordren er blevet afgivet (selv om det kun er et sekund senere), da forhandlerens processor/kreditkort opkræver os et gebyr for annullering.

Bemærk venligst, at ordrer, der allerede er blevet pakket eller sendt, ikke kan annulleres.

Hvordan indstiller jeg min leveringsadresse?

Da vores websted og service er baseret på engelsk, skal alle de oplysninger, du indtaster, være indtastet på engelsk, herunder tegnsætninger. Hvis visse bogstaver i din adresse indeholder ikke-engelske bogstaver, anbefales det, at du i stedet bruger de tilsvarende engelske bogstaver. Du kan f.eks. ændre bogstavet "?" til "c".

Kan jeg ændre min leveringsadresse, efter at jeg har afgivet en ordre?

Vær opmærksom på, at din leveringsadresse ikke kan ændres, efter at ordren er blevet behandlet eller afsendt. Du bedes opdatere din leveringsadresse til din bopælsadresse i stedet for din erhvervsadresse, da vi ikke ved, hvor længe destinationens toldmyndigheder vil holde pakken tilbage.

Hvornår kommer min ordre frem?

Leveringstiden er baseret på den forsendelsesmulighed, du har valgt. Når ordren er afsendt, sender vi dine sporingsoplysninger pr. e-mail den næste dag, da sporingsoplysningerne normalt bliver tilgængelige 24 timer efter, at vi har afsendt ordren. Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser forårsaget af toldvæsenet i dit land.

Hvordan kan jeg spore min ordre?

Vi sender dine sporingsoplysninger pr. e-mail, så snart din ordre er afsendt. Normalt modtager du trackingnummeret en dag efter, at vi har afsendt din ordre.

Du kan spore din ordre her.

Kan jeg bruge flere rabatkoder i én ordre?

Kampagne- og rabatkoder kan ikke bruges sammen med andre kampagner og rabatter, medmindre andet er angivet.

Hvad gør jeg, hvis jeg mangler varer i min ordre?

Hvis der stadig mangler noget, bedes du straks kontakte os.

Hvornår vil min ordre blive behandlet?

Alle ordrer håndteres og sendes fra vores lager i Aisa. Der skal afsættes ekstra tid til at behandle din ordre i forbindelse med helligdage og udsalgssæsoner.

Vi behandler ordrer mellem mandag og fredag. Ordrer vil blive behandlet inden for 2-3 hverdage fra bestillingsdatoen og afsendt næste dag efter behandlingsdagen. Bemærk venligst, at vi ikke sender i weekender.

Kontakt os venligst, hvis du ikke modtager en sporingsbekræftelse efter 5 hverdage fra den dag, hvor du har gennemført din betaling.

Bliver jeg opkrævet told og afgifter?

De priser, der vises på vores websted, er skattefrie i amerikanske dollars, hvilket betyder, at du kan være forpligtet til at betale told og afgifter, når du modtager din ordre.

Der kan blive opkrævet importafgifter, told og relaterede toldgebyrer, når din ordre ankommer til sin endelige destination, hvilket bestemmes af dit lokale toldkontor.

Betaling af disse afgifter og skatter er dit ansvar og dækkes ikke af os. Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser forårsaget af toldmyndighederne i dit land. For yderligere oplysninger om afgifter bedes du kontakte dit lokale toldkontor.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvis du ikke er tilfreds med dit køb og ønsker at returnere en vare, skal du kontakte os inden for 30 dage efter modtagelsen af din ordre. Oplys venligst dit ordrenummer samt årsagen til din returnering. Vores kundeserviceteam vil gennemgå returanmodningen og sende yderligere instruktioner, hvis returneringen er godkendt.

Se vores returpolitik for en liste over endelige udsalgsvarer. Alle returneringer skal være i original stand med intakt emballage.


Hvad sker der, hvis de(n) vare(r), jeg har modtaget, er defekt/forkert/beskadiget?

Vær venlig kontakt os inden for 7 dage efter modtagelsen af din ordre, hvis du har modtaget varer, der er forkerte, mangler og/eller er defekte. Medtag venligst dit ordrenummer, fotografier af varen/varerne og alle relaterede referencer ved modtagelse af din pakke. Vi vil gøre vores bedste for at løse din sag så hurtigt som muligt.

Hvor lang er returprocessen?

Det kan tage op til 14 hverdage at behandle returneringer fra den dag, vi modtager din returnering. Vi sender en e-mail til dig for at bekræfte, når din returnering er blevet behandlet.

Hvornår vil jeg modtage min refusion?

Alle tilbagebetalinger vil blive krediteret din oprindelige betalingsform. Hvis du har betalt med kredit- eller betalingskort, vil refusioner blive sendt til den bank, der har udstedt kortet, inden for 7-10 hverdage efter modtagelse af den returnerede vare eller annulleringsanmodning. Kontakt venligst den kortudstedende bank med spørgsmål om, hvornår kreditten vil blive bogført på din konto.

Hvis du endnu ikke har modtaget en kredit for din returnering, kan du se her, hvad du skal gøre: Kontakt banken/kreditkortselskabet. Det kan tage noget tid, før tilbagebetalingen er bogført på din konto.