icon
  • 🐇 God påske! ⚡Få 50 % rabat på ekstra påskeprodukt! ⚡

    Detaljer

    TAK FOR DIN STØTTE!
    Vejledning: Du kan købe et ekstra af påskeprodukterne med 50% rabat ved enhver ordre. Læg venligst produktet i indkøbskurven først. Og beløbet opdateres automatisk.
    På betydningstidspunktet kan du også få ekstra 10% rabat over 399Kr.

    SHOP NU LUK

bestillingsproces

Hurtig checkout-proces
Du kan nemt se din ordrestatus og ordrehistorik
Modtag opdateringer med oplysninger om vores nye udgivelser og særlige kampagner

Hvordan ændrer eller annullerer jeg min ordre?
Vi forbeholder os retten til når som helst efter modtagelse af ordren at acceptere eller afvise ordren eller en del af den efter vores eget skøn, selv efter at kunden har modtaget en ordrebekræftelse eller efter at kreditkortet er blevet godkendt. Hvis kreditkortet allerede er blevet godkendt til købet, og ordren annulleres, vil vi udstede en kredit til den oprindelige betalingsmetode.

Enhver annullering, der foretages, efter at en ordre er blevet afgivet, vil blive pålagt et annulleringsgebyr på 0,5 USD, uanset hvornår ordren er blevet afgivet (selv om det kun er et sekund senere), da forhandlerens processor/kreditkort opkræver os et gebyr for annullering.

Bemærk venligst, at ordrer, der allerede er blevet pakket eller sendt, ikke kan annulleres.

Kan jeg ændre min leveringsadresse, efter at jeg har afgivet en ordre?
Vær opmærksom på, at din leveringsadresse ikke kan ændres, efter at ordren er blevet behandlet eller afsendt. Du bedes opdatere din leveringsadresse til din bopælsadresse i stedet for din erhvervsadresse, da vi ikke ved, hvor længe destinationens toldmyndigheder vil holde pakken tilbage.